Velkommen til FSF avdeling Rygge

3F313596-0F68-4B2E-A2E9-1C979550D69A.jpeg

Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak.

Bildet viser glade medlemmer som var med på tur til Sorrento

Kontigent: Hoved\enkeltmedlem kr 250,-  Husstandsmedlem kr 125,-   Lokal kontigent kr 125,-  kommer i tillegg.

Alle som har e-post registrert i StyreWeb og smarttelefon kan nå laste ned medlemskortet i Forsvarets seniorforbund i GNIST-appen. Du som er ikke-digital må fremdeles ta vare på betalt faktura for medlemskapet og framvise den som bevis på medlemskap, alternativt ha bankkontoutskrift som viser dette.

Det ble opplyst i Forbundets medlemsinfo nr 1-2022.

Nytt fra oss

• Moss kommune - Eldrerådet

24. august 2022

Moss kommune har fire kommunale råd. Disse er: medvirkningsråd for ungdom, eldrerådet, rådet for personer med funksjonsnedsettelse og flerkulturelt råd

• Årsmøte

30. mars 2022

22 mars 2022 kl 19:00 gjennomførte lokalavdelingen sitt årsmøte.

• Medlemsfordeler

08. mai 2021
  • Onsdagskaffe 2023

16. mai 2016

Onsdagstreff  for avdelingens medlemmer

Vinter- og vårsesongen 2023

oppstart Onsdag 11 januar deretter annen hver onsdag

Samme sted som før.

(Skolevn 2 Rygge)Dørene åpnes for  medlemmene  kl 12:15 og kaffe med noe å bite i "serveres"  fram til kl 13:30 .  (NB. Vi har ikke betalingsterminal eller Vipps) Tiden fram til kl 14:00 hvor dørene lukkes benyttes til avrunding og rydding.

Nils T Tangeland
ntangela@online.no

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

Aktivitetskalender