FSF - Ringerike/Hole

890 (3).jpg

Helgelandsmoen er FSFRHO's base for virksomheten. Her disponerer vi Hallingmessa og ei kontorbrakke som IR 6 i sin tid brukte. Helgelandsmoen næringspark eier Helgelandsmoen og vi "leier" disse to husene mot at vi tar alle utgiftene knyttet til bruk. Vår vertsavdeling er Forsvarets Kompetansesenter for Logistikk (FKL) på Sesvollmoen som "sponser" deler av vår virksomhet i samsvar med forsvarssjefens retningslinjer.

Nytt fra oss

• Nyhetsbrev nr 1/2021

04. mai 2021

Hei
    Lenge siden vi har hatt noe å informere om. Alt har jo vært avlyst. Her kommer litt informasjon og så håper vi på at Norge om ikke alt for lang tid skal åpnes opp og vi kan gjennomføre våre sosiale samlinger og medlemsmøter. Håper de fleste av dere har fått både 1st og 2dre vaksinestikk så vi er forberedt på om vi skulle gjemme 1 meter'n, eller var det 2?
    Ha en fin dag
    Torgeir

• Oppdatert Aktivitetsplan 2021-22

05. mars 2021

Se vedlegg.

• Referat fra Forbundsstyremøte / Ny vervekampanje

02. februar 2021

Forbundskontoret informerer.
    Vedlagt finner dere referatet fra forbundsstyremøtet 26. januar 2021.
    Forbundet iverksetter ny  vervekampanje  for perioden 1. februar til 30. april 2021.

• Førjulshilsen fra Styreleder FSFRHO

10. desember 2020

2020 - året som snudde opp ned på samfunnet og foreningslivet. Styreleder FSFRHO med tanker om dagens situasjon og en førjulshilsen til medlemmene.

Jan Egil Lyng     Viksveien 7,

3530 Røyse

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.