FSF - Ringerike/Hole

890 (3).jpg

Helgelandsmoen er FSFRHO's base for virksomheten. Her disponerer vi Hallingmessa og ei kontorbrakke som IR 6 i sin tid brukte. Helgelandsmoen næringspark eier Helgelandsmoen og vi "leier" disse to husene mot at vi tar alle utgiftene knyttet til bruk. Vår vertsavdeling er Forsvarets Kompetansesenter for Logistikk (FKL) på Sesvollmoen som "sponser" deler av vår virksomhet i samsvar med forsvarssjefens retningslinjer.

Nytt fra oss

• Teatertur til Nationaltheatret

27. september 2022

Dato: 17. november 2022 17:00 - 22:30

Julemiddag
    Varighet: cirka én time og 45 minutter uten pause

Nationaltheatrets juleklassiker er tilbake! Denne gangen dekkes bordet på Hovedscenen – til en julemiddag der hundre år utspiller seg i løpet av én kveld.

Publikumssuksessen Julemiddag har siden urpremieren i 2014 jevnlig spilt for fulle hus på Amfiscenen. Nå tas historien om den ærverdige stavangerfamilien til scenen for fjerde gang – denne gangen med Hovedscenen som ramme.

• Husk lunsjmøte 14.Sept. kl 11:15

31. august 2022

Lunsjmøte FSFRHO     Styremøte etter medlemsmøtet

Velkommen til ny og aktiv sesong som starter med medlemsmøte i Hallingmessa  den 14. sept kl 11:15.

Det pågår nå noe spennende i Hole: Det bygges et vikingskip på Sundvoldenstranda. Knut Grande er leder for dette prosjektet og han kommer for å orientere om byggingen av Harald Hardråde - som vikingskipet skal hete.

Velkommen til høstens første møte!!

• Referat fra turen til Rena 8.juni 2022

13. juli 2022

Med over 50 medlemmer fra FSFING og IVSF og gjester fra Forsvarets Seniorforbund/RingerikeHole (de fleste fra Ringeriksområdet) og mange befal/soldater fra Rena leir, ble minnesteinen 8. juni gjenavduket i Rena leir.

• Vi arrangerer sommerfest 15.juni kl 18.

30. mai 2022