Presentasjon av vår nye leder

Til alle våre medlemmer i Forsvarets seniorforbund avdeling Ringerike og Hole

Hei, mitt navn er Åge Amundsen, jeg er nyvalgt leder i vår forening. Det er med stor respekt jeg overtar stafettpinnen etter de ledere som har vært før meg, men samtidig en stor ære. Heldigvis har jeg med meg flere i styret som har vært med en stund og blandet med noen nye er jeg sikker på at dette blir bra

Aktvitetsplan
Styret har laget en aktivitetsplan hvor vi ser frem til fine foredrag og sosiale møter. Innimellom foredrag og informasjon skal det være tid til prating og bevertning. Jeg håper at vi sammen fortsatt kan gjøre foreningen til en sosial og koselig møteplass, men det avhenger av at alle som kan støtter opp ved å delta på møtene. Mitt ønske er at vi fyller opp Hallingmessa med medlemmer på hvert eneste møte.

Medlemmer
Vi er nå 107 medlemmer og styret ønsker å ta vare på de medlemmene vi har ved gode møter og etter hvert turer. I samarbeide med dere alle er ønsket å få tak i flere medlemmer, for foreningen er avhengig av medlemmene for å kunne eksistere. Derfor, vet du om person-/personer som du kjenner og som du mener burde være medlemmer hos oss så ta kontakt og gi dem informasjon om foreningen. Her kan du bruke vår aktivitetsplan som informasjon.

Turer
Turer har det vært lite av de siste årene og noe av årsaken til det får vi tillegge pandemien, men også liten interesse fra medlemmene, men nå er det på tide å se fremover og finne på noe sammen. Her ønsker jeg at alle kommer med ønsker for hva dere vil skal skje fremover når det gjelder turer.

Hjemmesiden:
Følg med her så ser dere siste nytt

Hønefoss, 12 mars 2024
Med ønske om en fortsatt god og sosial møteplass.

Åge Amundsen
Leder FSFRHO 92027116