FSF Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF Horten.

Forsvarets seniorforbund, avdeling Horten (FSF Horten) er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon som arbeider for å ivareta og fremme medlemmenes eldrepolitiske interesser.

Avdelingen er en aktiv lokalforening som med sine aktiviteter legger stor vekt på å unngå ensomhet og isolasjon blant sine medlemmer. Vi arrangerer derfor månedlige medlemsmøter på Horten aktivitetssenter, den ukentlige "fredagstrimmen" på Karljohansvern og medlemsturer til inn- og utland.

Avdelingen tar opp som medlemmer personer som er tilsatt i Forsvaret og tidligere tilsatt militært og sivilt personell i Forsvaret, deres ektefeller, samboere og etterlatte. Videre kan tas opp som fullverdige medlemmer personer som er positive til og støtter opp om Forsvarets posisjon og rolle i samfunnet.

Nytt fra oss

• MEDLEMSMØTER. Horten Aktivitetssenter med start kl 19.00

08. februar 2021

Første  medlemsmøte høsten 2024 er planlagt til 2 september.  Oversikt over samtlige medlemsmøter for høsten 2024 finnes i denne artikkelen.

I tillegg vil vi markere foreningens 40-års jubileum med en jubileumsmiddag på Thon hotel i Horten 14 september 2024. Egen invitasjon er sendt ut til samtlige medlemmer med påmeldingsfrist 25 juli.

• TURER 2024

08. februar 2021

Det vil bli gjennomført 3 turer i 2024. Den første turen er et vårcruise med Color Line til Kiel i april, deretter forlenger vi sommeren med en 12-dagers tur til Helleas i september. Vi avslutter årets turer med en tur til julemarkedet i Gdansk i Polen i desember.

Detaljert informasjon om de enkelte turene finnes videre i denne artikkelen.

• KAFFETREFF på KJV

20. januar 2020

Det planlegges ikke med kaffetreff i 2024.

Styreleder

Trond Nauf

Løkkegata 23

3183 Horten

Mobil nr: 930 96 902

Bli medlem i avdelingen

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund, avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund, avdeling Horten (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som er tilsatt i Forsvaret og tidligere tilsatt militært og sivilt personell i Forsvaret, deres ektefeller, samboere eller etterlatte.
    Videre kan opptas som fullverdige medlemmer personer som har hatt en spesiell tilknytning til Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere, samt personer som er positive til og støtter opp om Forsvarets posisjon og rolle i samfunnet.