FSF - Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF-Horten

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak.

Nytt fra oss

• MEDLEMSMØTER. Horten Aktivitetssenter med start kl 19.00

08. februar 2021

Styret ønsker alle medlemmene en riktig god sommer og minner om at første medlemsmøte etter sommeren er 5 september 2022.

Møteoversikt for resten av høsten 2022 og våren 2023 finnes i denne artikkelen.

• TURER 2022

08. februar 2021

Program for årets turer er nå lagt ut og finnes i denne artikkelen.

• KAFFETREFF på KJV høsten 2022

20. januar 2020

Kaffetreff gjennomføres normalt annen hver onsdag kl 1100-1300, høst, vinter og vår, i kantina på Marinemuseet.
    Oversikt over høstens kaffetreff vil bli publisert senere.

Styreleder

Trond Nauf

Løkkegata 23

3183 Horten

Mobil nr: 930 96 902

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund avdeling Horten, (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som får utbetalt pensjon på bakgrunn av tjeneste i Forsvaret, deres ektefelle eller samboer, etterlatte ektefelle eller samboer og ansatte i Forsvaret som har 5 år eller mindre igjen til aldersgrensen. I tillegg til medlemmer som oppfyller nevnte krav kan det tas opp medlemmer i foreningen personer som har hatt en spesiell tilknytning til forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere.