Hyggelig kveldsmøte 10 oktober.

Nærmere 50 medlemmer deltok på vårt kveldsmøte på gamle Domuskafeen/Hell catering. Leder Ole Myrbekk ønsket velkommen til et koselig arrangement i godt selskap og ba blant annet medlemmene engasjere seg til å verve nye medlemmer fremover. Videre ble det orientert om høstens tur, medlemsmøter og julebordet. Deretter ble middagsbufeen servert. Maten var nydelig, senere ble det servert dessert og kaffe. Musikalsk underholdning ble besørget på en utmerket måte av Ellinor og Per Leif Grøtte, samt deres barnebarn Julie som bidro med flott sang. De fikk stor applaus fra salen. Det ble videre loddsalg med gode gevinster. En quiz med oppgaver relatert til dialektord fra forskjellige strøk av landet sørget for bra diskusjon innad i gruppene. 2 eksempler fra oppgavene: fra Nord-Norge - en gakkoriekall og fra Stavanger - en stikkedåse? Seniorforbundet sentralt takkes for støtten til vårt arrangement.

1010a.jpg
1010b.jpg