HV-12s julelunch 11 desember

Tradisjonen tro inviterte sjef HV-12, oblt Egil Haave, alle FSF-avdelinger i "gamle Nord-Trøndelag" til julelunch i mannskapsmessa. Han ønsket velkommen og holdt et foredrag om aktiviteten i år og hva som skal gjennomføres i 2020. Politiets treningssenter ble åpnet i mars. Treningsmengden har vært stor og storparten av styrken har øvd i år. Neste år er det gitt tilsagn om alle skal øve. De amerikanske styrkene skal fortsatt være her med kontingentskifte på vårparten. Forsvarets logistikkorganisasjon starter opp med byggingen av et stort lagerbygg som skal være klar til bruk i 2021. Luftforsvarets skolesenter på veg til Værnes skal nå gjennomføre kurs og øvinger. Total aktivitet i garnisonen vil derfor øke i 2020.

Kjøkkenpersonellet sørget for veldig god mat og et nydelig pyntet julebord. Leder FSF avdeling Steinkjer, Roy Corrin Grøttheim, holdt på vegne av avdelingene takketalen. Han takket HV-12 hjertelig for invitasjonen og roset også spesielt kjøkkenpersonellet. I denne forbindelse overrakte han en stor eske konfekt til alle de som jobbet på kjøkkenet.

lu2.jpg
lu1.jpg