Grillfest 24 mai.

På vårt medlemsmøte 24 mai hadde styret invitert til grillfest på Huset. Bjørn Ivar var grillmester og sørget for velsmakende sommerkoteletter og pølser med potetsalat og salat til. Været var bra med knappe 20 grader, men det var en del vind, så maten ble fortært innendørs. Til kaffen etterpå ble det kaffe og sandwichis til dessert. 34 medlemmer deltok på middagen.

Nils Sten holdt en orientering om sin deltakelse på "På hjul med veteraner". Det er et årlig turritt den 8 mai for veteraner fra internasjonale operasjoner der frigjørings- og veterandagen markeres. Rittet startet på veteransenteret på Bæreia ved Kongsvinger og endte opp på Akershus festning etter 12 mil. Det var veldig bra arrangert med følgebiler og flere stopp med mat og drikkepauser underveis. Det er tilrettelagt også for deltakere med triacs eller trehjulinger. Rittet er en del av den offisielle markeringen av 8 mai i Oslo. Forsvarssjefen tok i mot rytterne ved Frigjøringsmonumentet. Nils oppfordret intopsveteraner tilsluttet avdelingen til å delta neste år.

2405a.jpg
2405b.jpg