Grillaften og 40 års jubileumsarrangementet 21 juni

21 juni i et strålende vær med 28 grader arrangerte avdelingen grillaften og 40 års jubileum for Forsvarets seniorforbund i Prestegårdshagen til Stjørdal museum. Deltagelsen var veldig bra, 62 deltok.

Avdelingen mottok 5.000 kr fra FSF i økonomisk støtte til arrangementet. En stor takk for det fremmes forbundet sentralt.

Ole Myrbekk ønsket velkommen. Han fortalte litt om historien til vår avdeling og naturligvis om seniorforbundets viktige oppgaver, og hvorfor vi bør være medlemmer. Han gikk igjennom tidligere lederes arbeid, flere med mange år som ledere.

Kjell tok fram trekkspillet og ledet allsangen.

Grillmaten, hamburger og pølse med potetsalat og grønn salat, ble tilberedd på gassgrill av vår eminente kokk Bjørn Ivar og sammen med sine medhjelpere ble maten effektivt servert til våre gjester.

Et hvert jubileum må ha kulturinnslag. Denne gangen var det tidligere storhopper Rolf Åge Berg som underholdt oss sammen med sin Runa Myhrvold. De bidro med nydelig sang og gode kommentarer.

Til kaffen ble det servert ei flott jubileumskake fra Johnsens bakeri dekorert med logoen vår. Den smakte aldeles utmerket.

Det ble også kjørt et gratis lotteri i den hensikt å utpeke en jubilumsvinner. Den heldige ble Jostein Brevik som fikk ei flaske sprudlende i premie.

2106b.jpg
2106a.jpg