Årsmøtet 20 februar

45 medlemmer deltok på vårt årsmøte i Soldatheimen på Værnes garnison den 20 februar. Ole Myrbekk ble valgt som møteleder. Alle reiste seg for 1 minutts stillhet til minne om de som hadde gått bort siden forrige årsmøte.

Det fremkom ingen merknader til årsberetningen, regnskapet med revisjonsberetning, handlingsplanen og budsjettet og valgkomiteens innstilling. Kontingenten endres heller ikke.

Valget ga i år som resultat noen endringer blant de tillitsvalgte i styret. Hildur Aspaas som styremedlem og Arvid Tangen som varamedlem ble erstattet henholdsvis av Liv Navelsaker Reitan og Jan Morten Paulsen. Ole Myrbekk som leder, Bjørn Ivar Halstadtrø som nestleder, Arne Hammerhaug som kasserer, og Arne Thingstad som sekretær fortsetter  i sine verv.

Blomsterbuketter ble gitt for innsatsen i styret til Hildur Aspaas og Arvid Tangen samt Rolf Berge og Liv Navelsaker Reitan som vararevisorer.

Sjef HV-12, oberst Jens Christian Junge, fikk en avskjedsgave fra avdelingen vår. Han har støttet vår avdeling utmerket i sin sjefstid. Gaven var et diplom med en takketekst ( med innmeldingskjema til FSF ), et glass med holder og en flaske Steinvikholm.

Etter årsmøtet ble det servert pizza fra kantinen med brus.

Protokollen vil bli sendt ut på epost til medlemmene.

Til sist orienterte Kjell Kjøsnes fra turkomiteen om årets turer. Den første finner sted allerede 9 april til Birgittaklosteret på Tiller og omvisning på Erkebispegården.

20224.jpg
20224A.jpg