Medlemsmøte 19/10 2021, i Blackboksen Ørland Kultursenter

Endelig etter en lang sommer kom vi sammen igjen. Frank Knudtsen fra Ørland Flystasjon holdt et meget interessant innlegg om flystasjones ve og vel. Enhetsarbeidere innen familie helse i Ørland kommune ga lytterne en orientering innen sine områder. Fra familie helse fikk vi møte Hanna Erika Krokdal, Liz Råken, Karin Størseth og Karen Rask Aune.

Ikke siden tidlig i sommer har vi hatt medlemsmøte. Oppmøtet viste medlemene var sulteforet på sosial sammenkomst av slikt slag. Siden de fleste av våre medlemer tidligere var ansatt ved Ørland flystasjon var interessen for utviklingen innenfor gjæret veldig stort. Knudtsen gav oss et greit og ugradert bilde av det som har skjedd og skal skje. I løpet av de siste 10 årene har det virkelig grodd opp en helt ny flystasjon, ikke mange vil kjenne seg igjen innenfor porten. Medlemene ønsker gjerne en ny busstur gjenom stasjonen. Knudsen kunne ikke garantere dette.

Representantene fra Faniliehelse etaten i kommunen ga en grei opplysning om situasjonen på sine områder. Kanskje litt komplisert for oss å forstå hvordan de får kabalen til å gå opp, men de gjør jo det, og de gjør en god jobb.

IMG_4609.JPG