FSF - Ørland

CTOL front twilight  Foto Darin Russell  Lockheed Martin.jpg

Velkommen til FSF-Ørland

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Korona tider.

14. mars 2020

Nå som vi er utsatt for en pandemi som er forårsaket av Korona viruset, vil vi minne om lista over legevakt telefoner dere kan ringe.

Disse telefonnumrene er generelle, og gjelder alle behov for legehjelp.

Inntil videre er også kaffemøtet hver onsdag på meieriet avlyst.

• Medlemsmøte 27.02 2020.

14. mars 2020

Møte ble avholdt på vanlig sted, Fritidsmessa Ørland Flystasjon. Oppmøtet på disse møtene er meget stabilt. Ca. 20 stk av 119 medlemer. Det er beklagelig at oppmøtet er så lavt da vi har 119 medlemer. Mange medlemer klager over info flyten ut fra styret, For å få informasjon må medlemene møte på møtene, portoprisene i Norge, tilsier ikke at vi har råd til å sende massepost ut til medlemene. På denne hjemesiden vil møtene kungjøres fortløpende. Kom og få de informasjonene der trenger, samt kom med innspill som eldrerådet kan behandle.

• Årsmøte 2020

13. februar 2020

Årsmøtet ble avholdt torsdag 12. mars kl 13.00 i Mediasenteret, Ørland Flystasjon. Referat og oversikt over det nye styret vil komme når dette er klart.

• Bussturen til Nord Møre 9. og 10. oktober

30. oktober 2019

En stor opplevelse for alle som deltok.

72 60 01 44 / 414 50 213

Trond Amundsveen
Vardeveien 12,
7140 Ophaug

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.