FSF - Ørland

CTOL front twilight  Foto Darin Russell  Lockheed Martin.jpg

Velkommen til FSF-Ørland

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Corona oppdatering.

07. november 2020

Dersom noen ikke har fått beskjed, annonsert onsdags vaffel- og kaffemøte 11. og 18. nov. utgår pga coronaen.

Når vi kommer igang igjen er usikkert, antar det blir over nyttår. Kungjøringer vil komme her på siden etterhvert som nyheter kommer.

• Situasjonsrapport FSF Ørland høsten 2020.

04. november 2020

Så ble høsten 2020 ikke som vi hadde håpet. Det meste av vårt opplegg ligger på is, noen bedring i løpet av 2020 kan vi dessverre ikke forvente.

• Medlemsmøtte 22.10. 2020.

26. oktober 2020

Etter en lang corona pause fikk vi endelig avholdt et lenge etterlengtet medlemsmøte. Så langt som mulig klarte vi å avvikle iht myndighetenes klare retningslinjer. Litt i underkant av 40 medlemmer benyttet muligheten til komme seg ut av hiet og møte andere likesinede. Medlemsmøtet varte i to timer, og det var godt med kaffe og kaker.

• Sommerhilsen til FSFs medlemmer

07. juni 2020

Sommerhilsen til dere alle fra leder FSF Ørland

Anna Margrete Aune.

Maren Juls gate 10

7130 Brekstad

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.