FSF - Ørland

CTOL front twilight  Foto Darin Russell  Lockheed Martin.jpg

Velkommen til FSF-Ørland

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Veiholmen 3.- 4. august 2021. Lenge etterlengtet tur ut i verden.

16. august 2021

Ingen har vært innelåst, men de fleste har kanskje følt det slik etter at coronaen slo seg ned blant oss. Etter som de aller fleste har fått sine doser vaksine, var det på tide med litt luft under vingene. Vår hardt arbeidende turkomite hadde i lengre tid arbeidet med alternative mål for vår gjenintreden på reisemarkedet. Veiholmen, en gruppe holmer og skjer ute i havgapet vest for Smøla, et sted nesten ingen hadde vært, kom opp som forslag. Uten å vite hva vi hadde i vente gikk vi ombord i hurtigbåten på Brekstad. Den brakte oss til Edøy på Smøla. Her ventet buss som skulle frakte oss til Veiholmen.

• Årsmøte FSF Ørland 1. juli 2021

16. juli 2021

Etter lengre tid med koronaskyen hengende over oss fikk vi atter muligheten til å samle styrken. til årsmøte. Vi kombinerte årsmøtet med lenge etterlengtet sosial sammenkomst. For å imøtekomme "1 meter regelen" fikk vi avholde "festen" hos nestlederen, han stillte hele gården til disposisjon som bildene under viser.

• Corona oppdatering.

07. november 2020

Dersom noen ikke har fått beskjed, annonsert onsdags vaffel- og kaffemøte 11. og 18. nov. utgår pga coronaen.

Når vi kommer igang igjen er usikkert, antar det blir over nyttår. Kungjøringer vil komme her på siden etterhvert som nyheter kommer.

• Situasjonsrapport FSF Ørland høsten 2020.

04. november 2020

Så ble høsten 2020 ikke som vi hadde håpet. Det meste av vårt opplegg ligger på is, noen bedring i løpet av 2020 kan vi dessverre ikke forvente.

Anna Margrete Aune.

Maren Juls gate 10

7130 Brekstad

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.