FSF - Elverum

innholdsbilde_fullBredde.jpg

Velkommen til FSF-Elverum

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund, men vår historie begynner med Forsvarets pensjonistforening Elverum, som ble stiftet 11. februar 1983.
Foreningen skiftet navn i 2011 til Forsvarets seniorforbund avdeling Elverum.
De gjeldende vedtektene er basisvedtekter for alle lokalavdelinger tilsluttet Forsvarets seniorforbund og ble sist endret på Landsmøtet 7. mai 2019.
Personvernerklæring Forsvarets seniorforbund ble oppdatert 20.06.2018 og personvernerklæring for Forsvarets seniorforbund avdeling Elverum  er gjeldende fra 26.09.2018.
Vi disponerer "Hytte 98" på Terningmoen, som en form for "klubblokale". Her gjennomfører vi våre styremøter med påfølgende "vaffelmøter", som er for alle medlemmer. I tillegg har vi medlemsmøter ved Elverum tekniske verksted (ELTV).

Nytt fra oss

• Julehilsen 2020

09. desember 2020

Julehilsen fra styret i Forsvarets seniorforbund avdeling Elverum!
    Vi nærmer oss jul etter et år med "corona - restriksjoner" og begrensninger på mange områder. Det kan synes som om alle har vært flinke til å følge rådene fra Regjeringen og helsemyndighetene i denne utfordrende tiden. Aktivitetene våre har derfor i år vært meget lav, da de fleste av våre medlemmer tilhører "risikogruppen".
    Vi håper å komme igang igjen på normalt vis i løpet av første halvår i 2021.
    Styret sender de beste ønsker for julen og det nye året til alle våre medlemmer og vil komme med mere informasjon etter styremøtet som planlegges i januar.

• Sparebankstiftelsen Hedmark - svar på søknad

26. november 2020

Informasjon om det kultur- og militærhistoriske prosjektet «tungtvanns-sabotørenes fluktrute gjennom Åmot, Elverum og Våler kommuner i mars 1943» og søknaden om økonomisk støtte til etablering av informasjonstavler.

• Status fra Elverum

12. november 2020

Forsvarets seniorforbund avdeling Elverum har som kjent satt sine aktiviteter på "vent" etter utbruddet av koronapandemien. Dette er selvsagt for å følge opp myndighetens oppfordringer og unngå at våre medlemmer blir smittet. Nedenfor er det en kort status fra siste styre-møte.

• Historisk tur

14. august 2018

Forsvarets seniorforbund avd. Elverum inviterer til historisk tur til Gravberget gård i Våler fredag 14.09. kl 1130 - lørdag 15.09. ca. kl 1500.

Hans Harviken
Østerdal garnison. pb 393,
2406 Elverum

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om Avdelingen

Styret i FSF avdeling Elverum for 2020/21:
    Leder:
    Hans Harviken