Vellykket medlemsmøte 8. november på Artilleriloftet

FSF Oslo inviterte til medlemsmøte mandag 8. november på Artilleriloftet, Akershus festning, og nesten 40 medlemmer møtte til orientering og sosialt samvær med vafler og kaffe. (Foto: Patricia Flakstad).

Agenda var orientering om hva FSF-Oslo har gjort mens landet har vært lukket ned, og hvilke aktiviteter styret planlegger fremover. Det ble her en god dialog med medlemmene som også gav innspill på aktiviteter som de finner spesielt interessante. Oppdatert aktivitetsliste vil publiseres om ikke lenge.

Vårt neste arrangement er julelunsjen i Oslo Militære Samfund (OMS) den 30. november hvor det også vil bli gitt en orientering om tilbaketrekningen fra Afghanistan av den siste sjefen ved feltsykehuset i Kabul, Bent Anders Salberg.

Husk påmelding til julelunsjen innen 15. november (se egen artikkel FSF-Oslo sin webside).

Det ble også gitt en orientering om en mulig reise til Kroatia og Adriaterhavet 11-15 juni 2022. Styret vil legge ut mer informasjon om turen for å lodde interessen blant våre medlemmer.

Før, under og etter orienteringen spiste vi nystekte vafler med rømme og syltetøy og makroner mens vi drakk nytraktet kaffe og te.

Det ble et hyggelig gjensynsmøte og samvær og vi ser frem til både vår julelunsj i OMS og flere medlemsmøter i 2022.

FSF-Oslo medlemsmøte 8 nov - bilde 1.jpg