FSF Oslo

DSC_2694.JPG

Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo (FSF Oslo), er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister, som er tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

FSF Oslo ønsker å fremme medlemmenes økonomiske, sosiale - og velferdsmessige rettigheter i nært samarbeid med forbundet og andre lokalavdelinger i Forsvarets seniorforbund.

Vi tilbyr reiser, og holder uformelle møter med foredrag eller underholdning for medlemmene på Akershus festning. På disse møtene serveres kaffe og nystekte vafler, og det gis rikelig anledning til å slå av en prat med nye eller gamle venner.

Nytt fra oss

• Sommermøte på Lutvann

06. juni 2018
  • Aldersgrense på reiseforsikring

30. oktober 2017

Nordmenns reisemønster har endret seg dramatisk de siste årene – noe som også gjelder seniorene. Flere og flere reiser langt, til mer eksotiske steder og blir borte lenge. Da er det viktig å ha en god reiseforsikring i bagasjen, om uhellet skulle være ute. Men det mange ikke er klar over, er at deler av reiseforsikringsdekningen ofte reduseres, eller i verste fall bortfaller, når du passerer en viss alder, mellom 67 og 80 år.

• Fremtidsfullmakt

29. oktober 2017

Hva er en fremtidsfullmakt?

En fremtidsfullmakt gir deg en mulighet til å bestemme hvem som skal ivareta din økonomi og personlige interesser hvis du i fremtiden ikke lenger er i stand til det selv. Planlegg derfor alderdommen med fremtidsfullmakt.

• Vesle Skaugum på Golsfjellet - et tilbud for deg?

10. august 2016

Vesle Skaugum-fondet ønsker at vedlagte «reklame» for Vesle Skaugum bekjentgjøres.

Leder:
Thor Arne Lysenstøen
Postadresse:
FSF avd. Oslo,
Bygning 60 Akershus festning,
Postboks 1550 Sentrum,

Bli medlem i avdelingen

• Om avdelingen FSF Oslo

Avdelingen har ca. 700 medlemmer (31.12.2018) med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.