FSF Oslo

DSC_2694.JPG

Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo (FSF Oslo), er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister, som er tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

FSF Oslo ønsker å fremme medlemmenes økonomiske, sosiale - og velferdsmessige rettigheter i nært samarbeid med andre lokalavdelinger i Forsvarets seniorforbund.

Vi tilbyr reiser, og holder uformelle møter med foredrag eller underholdning for medlemmene på Akershus festning. På disse møtene serveres kaffe og nystekte vafler, og det gis rikelig anledning til å slå av en prat med nye eller gamle venner.

Nytt fra oss

• Sommermøte på Lutvann

06. juni 2018
  • Totalforsvarskonferansen 2018

24. februar 2018

"Totalforsvarskonferansen 2018" med høyaktuelt tema ATOMBEREDSKAP

Litteraturhuset i Oslo, Wergelandsveien 29, mandag 16. april 2018 kl. 0900 - 1500.

Bindende påmelding til Kvinners frivillige berdskap, kfb@kfb.no, eller tlf. 22478260 / 23093458

• FSFs seniortur til Portugal

03. desember 2017

Osloavdelingens høsttur var i år lagt til Portugal. Nytt av året var at turen var bestilt i samarbeide med Avinors lokalavdeling i Oslo.

• Studietur med Folk og Forsvar til Wien og Bratislava - v/Harry Brenna FSF-Oslo

01. november 2017

Folk og Forsvar er en svært anerkjent paraplyorganisasjon for 62 medlemsorganisasjoner.

Organisasjonen arrangerer årlig studieturer blant annet til Wien og Bratislava. Studieturene tar sikte på å øke kunnskapen om Organisasjonen for Samarbeid og Sikkerhet i Europa (OSCE/OSSE), FN-organisasjonene IAEA (International Atomic Energy Agency) og UNODC (United Nations Office for Drugs and Crime), samt politiske forhold i Østerrike og Slovakia.

Leder:
Thor Arne Lysenstøen
Postadresse:
FSF avd. Oslo,
Bygning 60 Akershus festning,
Postboks 1550 Sentrum,

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen FSF Oslo

Avdelingen har ca. 760 medlemmer (01.01.2018) med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.

Aktivitetskalender