Pressemelding i Stavanger aftenblad 6.april 2022

Årsmøte og nytt styre i Forsvarets Seniorforbund, avdeling Rogaland

Forsvarets Seniorforbund (FSF) organiserer Forsvarets sivile og militære seniorer, deres husstandsmedlemmer og etterlatte samt andre Forsvarsinteresserte. FSF, som er største seniorforbund i Staten, er en sentral samfunnsaktør som jobber mot myndigheter innenfor eldrepolitikk og samfunnsspørsmål, særlig rettet mot økonomi, helse, omsorg og tilrettelegging for eldre i arbeidslivet.

FSF avd Rogaland har 70 svært aktive medlemmer, og nye interesserte ønskes alltid hjertelig velkommen. Avdelingen fokuserer på aktivitet i hverdagen for medlemmene. Det arrangeres jevnlige kaffedrøs, foredrag, turer og andre aktiviteter. Her pleies gamle vennskap og nye knyttes, og interessante og aktuelle temaer blir jevnlig foredratt. FSF avd. Rogaland arbeider aktivt mot både fylke og Rogalandskommunene for medlemmenes saker.

I mars er det blitt gjennomført både årsmøte og styremøte for avdelingen.

FSF avd Rogaland har nå denne sammensetning av styret:
Leder                     Barbro Heløe Frøisland    Sola
Nestleder               Nils Bjørn Søndrol (ny)    Stavanger