FSF - Oslo Medlemsinformasjon våren 2021

Her er siste nytt fra FSF-Oslo. Årsmøtet er gjennomført, og landsmøte planlegges gjennomført i juni. Vi håper også å kunne starte medlemsaktivitet til høsten, og håper at vi da ser flest mulig av dere. Vi ønsker også med dette å ønske alle våre medlemmer en riktig god feiring av 17. mai. (Foto: Patricia Flakstad).

Kjære medlemmer av Forsvarets Seniorforbund, avdeling Oslo

Selv om smittetallene går ned og antall vaksinerte stadig øker, er samfunnet ennå regulert mht. hvor mange som kan møtes både inne og ute. Styret i FSF, Oslo har derfor bestemt at all medlemsaktivitet, dvs. møter og samlinger, først tas opp igjen i høstsesjonen. Vi håper da at samfunnet er åpnet opp igjen og at det er mulig å samles til hyggelig samvær og informasjon, slik vi gjorde tidligere.

Årsmøtet 2021

Vi har nok en gang måttet gjennom årsmøtet digitalt. Det kom ikke inn forslag til saker som skulle behandles eller andre kommentarer eller innsigelser til årsmøtet. Styret anser derfor at årsmøtet er lovlig gjennomført og vedtak gjort iht. innstillingen. Styrets sammensetning er nå som følger:

• Leder: Esben Aas (2020-2022)
  • Nestleder: Patricia Flakstad (2020-2022)
  • Sekretær: Inger B Kvale Sørvåg (2021-2023)
  • Kasserer: Stein M Gundersen (2020-2022)
  • Styremedlem: Egil Nordli (2020-2022)
  • Styremedlem Gunnar Rogneflåten (2021-2023)
  • Styremedlem Sissel Berberg (2021-2023)
  • Varamedlem: Eddie Magnus Grøtteheim (2021-2023)
  • Varamedlem: Per Walter Jensen (2021-2023)
  • Varamedlem: Alf Petter Bu Hagesæther (2021-2023)

Landsmøte 2021

Landsmøtet 2021 gjennomføres på Hamar i dagene 14-16. juni. Pga. smitteverntiltak og retningslinjer er møtet utsatt med ca. en måned. FSF, Oslo vil være representert av Esben Aass (medlem av landsstyret), Thor Lysenstøen (varamedlem til landsstyret), Patricia Flakstad, Inger B K Sørvåg,  Egil Nordli og Gunnar Rogneflåten.

På møtet vil det bli foredrag av Forsvarets ledelse, av eldreombud Bente Lund Jacobsen, vanlige landstyresaker samt behandling av Strategidokument 2021-2026 og handlingsplan 2021-2023 med 2 årig rammebudjett.

Aktivitet fremover

Som nevnt tidligere håper styret at aktiviteten vil kunne starte opp som vanlig fra høsten av. Iht. handlingsplanen er følgende aktiviteter satt opp høsten 2021:

• Tir 7. sep: Medlemsmøte / Styremøte
  • Tir 12. okt: Medlemsmøte / Styremøte
  • Tir 9. nov: Medlemsmøte / Styremøte
  • Tir 7. des: Julemiddag i Oslo Militære Samfund

Styret i Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo ønsker alle våre medlemmer en riktig fin vår og forsommer, og hyggelig feiring av 17. mai.

Esben Aass, leder FSF Oslo

17 mai.jpg