FSF Oslo

DSC_2694.JPG

Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo (FSF Oslo), er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister, som er tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

FSF Oslo ønsker å fremme medlemmenes økonomiske, sosiale - og velferdsmessige rettigheter i nært samarbeid med forbundet og andre lokalavdelinger i Forsvarets seniorforbund.

Vi tilbyr reiser, og holder uformelle møter med foredrag eller underholdning for medlemmene på Akershus festning. På disse møtene serveres kaffe og nystekte vafler, og det gis rikelig anledning til å slå av en prat med nye eller gamle venner.

Nytt fra oss

• Medlemsmøte 14. januar 2020

08. januar 2020

Godt nytt år!  Velkommen til medlemsmøte 14. januar 2020 kl 1200 på Artilleriloftet om Forsvarssjefens fagmilitære råd.

Det vil på årets første medlemsmøte bli orientert om arbeidet med Forsvarssjefens fagmilitære råd. Lederen for dette arbeidet, brigader Øyvind Kvalvik, eller en annen fra gruppen som har stått for arbeidet vil orientere. Møt opp og få informasjon direkte fra en av dem som har jobbet med dette over lang tid.
    Vær ute i god tid; orienteringen starter opp kl 1200 og avsluttes kl 1300.

• Julemøtet

18. november 2019

FSF Oslo minner om julemøtet som avholdes i Oslo Militære Samfund 3. desember kl 1200.

Frist for påmelding er 19. desember. Skynd dere, slik at dere blir med på denne hyggelige avvekslingen i hverdagen.

• Medlemsmøtet 5. november er AVLYST

01. november 2019

Medlemsmøtet førstkommende tirsdag (5. november) kl 1200 MÅ DESSVERRE AVLYSES. Hele kommende uke vil det gjennomføres en øvelse på Akershus festning og det vil derfor ikke være mulig for uvedkommende å komme inn på festningsområdet. FSF Oslo beklager dette!

Vel møtt til Julemøtet 3. desember.

• Turen til St. Petersburg 23. - 27. september

19. mai 2019

Gladmelding til alle som har meldt seg på St. Petersburgturen.

Leder:
Thor Arne Lysenstøen
Postadresse:
FSF avd. Oslo,
Bygning 60 Akershus festning,
Postboks 1550 Sentrum,

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen FSF Oslo

Avdelingen har ca. 700 medlemmer (31.12.2018) med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.