FSF Oslo

DSC_2694.JPG

Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo (FSF Oslo), er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister, som er tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

FSF Oslo ønsker å fremme medlemmenes økonomiske, sosiale - og velferdsmessige rettigheter i nært samarbeid med forbundet og andre lokalavdelinger i Forsvarets seniorforbund.

Vi tilbyr reiser, og holder uformelle møter med foredrag eller underholdning for medlemmene på Akershus festning. På disse møtene serveres kaffe og nystekte vafler, og det gis rikelig anledning til å slå av en prat med nye eller gamle venner.

Nytt fra oss

• Invitasjon på opplevelsestur til Kroatia og Istria utsatt til september!

15. desember 2021

FSF-Oslo har gleden av å invitere til en oppsdagelsesreise til Kroatia i september 2022.

Les mer om turen, utfluktene og betingelsene i vedlegget.

Datoer og pris vil bli oppdatert da vedlegget er basert på den opprinnelige invitasjonen for juni.

Da vedlegget viser hva turen går ut på beholdes gammelt vedlegg til oppdatert vedlegg er laget.

• FSF-Oslo medlemsmøte 11 jan 2022 AVLYST!

15. desember 2021

På grunn av pandemien og nasjonale regler og råd som ble innført 15. des, har FSF-Oslo dessverre sett seg nødt til å avlyse planlagt medlemsmøte 11. januar 2022. Vi er optimistiske og håper å kunne gjennomføre medlemsmøte i februar. Dette selvsagt avhengig av nasjonale råd. Vi følger opp med informasjon medio januar.

• Hyggelig julelunsj gjennomført i OMS med 70 fremmøtte

01. desember 2021

Det var god stemning blant de 70 fremmøtte i Oslo Militære Samfund (OMS) da FSF-Oslo arrangerte årets julelunsj 30. november.

• Invitasjon til Julemøte i Oslo Militære Samfund 30 november

07. november 2021

Styret i Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo, har gleden av å invitere medlemmer med ledsager til årets julemøte: Tirsdag 30. november 2021 klokken 1200 i OSLO MILITÆRE SAMFUND (OMS).

Leder:
Esben Aas
Postadresse:
FSF avd. Oslo,
Bygning 60 Akershus festning,
Postboks 1550 Sentrum,

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen FSF Oslo

Avdelingen har ca. 700 medlemmer (27. nov 2020) med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.