FSF Oslo

DSC_2694.JPG

Forsvarets seniorforbund, avdeling Oslo (FSF Oslo), er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister, som er tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

FSF Oslo ønsker å fremme medlemmenes økonomiske, sosiale - og velferdsmessige rettigheter i nært samarbeid med forbundet og andre lokalavdelinger i Forsvarets seniorforbund.

Vi tilbyr reiser, og holder uformelle møter med foredrag eller underholdning for medlemmene på Akershus festning. På disse møtene serveres kaffe og nystekte vafler, og det gis rikelig anledning til å slå av en prat med nye eller gamle venner.

Nytt fra oss

• Medlemsmøte tirsdag 10.januar 2023 - Lev livet levende!

06. januar 2023

Forsvarets Seniorforbund avd. Oslo inviterer til medlemsmøte på Artilleriloftet, bygning 65 på Akershus festning tirsdag 10.januar kl 12.00.

"Lev Livet Levende" - er et humørfylt og inspirerende kåseri om hvordan vi kan leve det gode livet ved å se på mulighetene og ikke hindres av begrensningene. Kåsør er Knut Magne Ellingsen som i mange år har jobbet i ledelsen i organisasjoner for pasienter og funksjonshemmede og hatt sentrale tillitsverv, både nasjonalt og internasjonalt.

Det serveres kaffe/te og vafler.

Vel møtt!

• God jul!

25. desember 2022
  • Medlemsmøte 8.nov kl 12

02. november 2022

Forsvarets Seniorforbund avd. Oslo inviterer til medlemsmøte på Artilleriloftet, bygning 65 på Akershus festning tirsdag 8.november kl 12.00 med vafler, kaffe/te og foredrag.

Dette er en mulighet til å møte en av Ukraina ekspertene som dere ikke bør la gå fra dere!

UKRAINA ved oberstløytnant Palle Ydstebø - hovedlærer ved Forsvarets høgskole.

Hva er status i Ukraina - og hva skjer videre?

• Hedersløpet 2022

06. september 2022

Leder:
Ingvill Eidsvåg
Postadresse:
FSF avd. Oslo,
Bygning 60 Akershus festning,
Postboks 1550 Sentrum,

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen FSF Oslo

Avdelingen har 626 medlemmer 1. jan 2022 med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.