Medlemsmøte februar. Se bilder

Februarmøte i FSF avd Kjeller er historie. Omtrent 100 medlemmer ankom Messa på Kjeller i går kveld til en ny opplevelse - de skulle få servert reker. Men før vi fikk hygget oss med reker var det møte. I tillegg til vanlig møreinfo av leder Arne hadde vi besøk av nestleder fra FSF sentralt, Per Arne Volden, som orienterte oss om pensjon.
Da kjøkkenet hadde gjort klart anretningsbordene, sa Atle værsågod, og ledet medlemmene til to køer slik at de fikk forsynt seg. Kjøkkensjefen Andreas, Mona og Simen hadde det travelt med å etterfylle fatene med reker, i tillegg sto Simen i baren og byttet ut øl med hvitvin etc. for de som ønsket det. Underveis hadde vi underholdning av Palle Wangberg som spilte taffelmusikk mens vi spiste.

I tillegg til kjempegode reker og tilbehør vartet kjøkkenet opp med sjokoladekake til kaffen, den var også god.

Som vanlig på møtene våre ble kvelden avsluttet med utlodning. Det var en meget vellykket kveld og det takket være kjøkkenet og festkomiteen. Mange takk.

prawns-1239307_1280[1].jpg