FSF - Kjeller

kjeller.jpg

Pensjonistforeningen på Kjeller ble stiftet 6. juni 1980 som en interesseorganisasjon for Forsvarets Pensjonister i Kjellerområdet og het den gang LFKs Pensjonistforening.  I 2005 ble navnet forandret til Forsvarets pensjonistforening Kjeller og ble knyttet sentralt opp til Forsvarets Pensjonistforbund.  Etter Landsmøtet i Forsvarets Pensjonistforbund 9. juni 2011, ble det vedtatt navneendring.  Det nye navnet er Forsvarets Seniorforbund Avdeling Kjeller (FSFKJL) og er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund sentralt.

Nytt fra oss

• Info fra Arne september 2020

16. september 2020

Arne har skrevet et innlegg i disse koronatider

• Juleturen til Kiel ble avlyst

09. september 2020

«I juni måned sendte Turkomiteen ut vedlagte tilbud om Juletur til Kiel, og vi håpet i det lengste at det skulle være mulig å gjennomføre turen.

Men slik som smittesituasjonen utviklet seg utover sommeren og med et rødt Tyskland, ble Turkomiteen enige med Feriespesialisten om å avlyse årets Julebordcruise, dessverre. Slik det er nå kommer vi heller ikke i land i Tyskland. Vi ønsker dere alle fine høstdager fremover og håper det kan arrangeres turer for oss til neste år.

De som hadde meldt seg på turen fikk ovennevnte info 1/9-20.»

• Årsmøte 2020 ble avholdt 10. mars

09. september 2020
  • Årsmøte for 2019 avholdt 10.03.20

28. april 2020

Arne K Karlsen
Frydenlundsgt 7A,
2010 Strømmen

Kontoradresse:

FSF avd Kjeller (FSFKJL)

c/o FLO Kjeller

2027 Kjeller

Bli medlem i avdelingen

• Om avdelingen

Velkommen til FSF-Kjeller

Pensjonistforeningen på Kjeller ble stiftet 3. juni 1980 som en interesseorganisasjon for Forsvarets Pensjonister i Kjellerområdet og het den gang LFKs Pensjonistforening.  I 2005 ble navnet forandret til Forsvarets pensjonistforening Kjeller og ble knyttet sentralt opp til Forsvarets Pensjonistforbund.  Etter Landsmøtet i Forsvarets Pensjonistforbund 9. juni 2011, ble det vedtatt navneendring.  Det nye navnet er Forsvarets Seniorforbund Avdeling Kjeller (FSFKJL) og er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund sentralt.