Medlemsmøte 02.06.2022, Ekstraordinært årsmøte FSF Ørland.

Medlemsmøte ble avholdt i Fritidsmessa Ørland Flystasjon. Ekstraordinært årsmøte da vi måtte ta stilling til forandringer fra sentralt hold ang. statutter for medlemsskap.

Kjetil Oksvold fra Ørland Sparebank informerte oss om faren for svindelforsøk som stadig pågår på internett. Han ga oss tips om hvordan avdekke disse forsøkene for å unngå å gå i fella. Forsøkene er så spesieliseret at mange trår feil.

Vi fikk også en oppdatering om Ørland Flystasjon ved Frank Knudsen.

Medlemene i FSF Ørland er hentet fra tidligere ansatte, ektefelle og familiemedlemmer ved Ørland Flystasjon. Sentralt er det nå gjort mulig også for andre å søke medlemsskap. FSF Ørland har alle sine møter og treff inne på Ørland Flystasjon. Av sikkerhetsmessige grunner må derfor utenforstående bli godkjent av Ørland Flystasjon før de kan bli medlemmer, dette for å kunne få adgangskort til administrativt område. Medlemssøknad fremmes altså Ørland Flystasjon via FSF Ørland. Dersom søknaden godkjennes blir søkeren medlem av FSF Ørland.