FSF - Ørland

CTOL front twilight  Foto Darin Russell  Lockheed Martin.jpg

Velkommen til FSF-Ørland

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Busstur med orientering på Ørland Flystasjon.

07. september 2019

Vi prøver igjen med en rundtur på Ørland Flystasjon.

Tid og tidspunkt er enda ikke fastsatt, så følg med på hjemmesida vår.

• Busstur til Nord-Møre, 9-10.oktober.

07. september 2019

Vi starter opp ved Libra Brekstad 09.okt. kl 08:30. Vi må rekke 09:00 ferga til Valset. Deretter går turen til Kristiansund hvor vi spiser lunch. Etterpå besøker vi Oljemuseet. Deretter til hotellet hvor vi spiser middag på kvelden.

10.okt. kl 10:00 fortsetter turen etter at vi har spist en bedre frokost. Så kjører vi Atlanterhavsvegen som er en opplevelse å kjøre. Vi stopper så for en grottetur i "Bergtatt". Middag spiser vi så på Hammerstua i Surnadalsøra. Videre går så returen tilbake til Valset hvor vi er ca 18:00-19:00.

• Kaffe og vafler på Meieriet Brekstad.

07. september 2019

For pensjonister i Ørland og Bjugn.

• Busstur til Hysnes Militære museum.

25. juni 2019

20. juni arrangerte vi busstur til Hysnes Militære museum. Museet har tilhold i kommandobunkeren på tidligere Hysnes fort som var underlagt Kystartilleriet  i Trøndelag. Museet er privat eid og drevet.

72 60 01 44 / 414 50 213

Trond Amundsveen