Julebord 2023 og markering av Forsvarets Seniorforbunds 40 års jubileum.

Noe forsinket påminnelse om julebordet som var i 2023 samt vårt forbund, Forsvarets Seniorforbunds 40 års jubileum. To festligheter vi slo sammen til ett.

24.november 2023.

Julebord ble avviklet som i tidligere år. Vi var hjertelig velkommen i messa på flystasjonen. Selv om maten ble servert i Interim messa, var maten som alltid førsteklasses, og vi følte oss virkelig velkommen. Maten besto av tradisjonell julemat.

Etter bespisningen flyttet vi over til fritidsmessa hvor baren servert gløgg og andre drikkevarer etter gjestenes ønske. Virkelig en trivelig opplevelse.

Som sagt slo vi julebordet sammen med markeringen av FSFs 40 års jubileum. Trond Amundsveen, vår mann i forbundet, geleidet oss gjenom luftforsvarets historie fra start til dagens situasjon hvor forsvarsgrenens "spydspiss", er plassert på Ørlandet. En oppsummering og oppfrisking vi alle satte pris på.

En stor takk til transporavdeligen ved flystasjonen som stod for transport til og fra arrangementet. En flott gest, hentet deltakere helt fra Bjugn.

IMG_7248.PNG