Om avdelingen

Forsvarets Seniorforbund avdeling Lillehammer er en avdeling under Forsvarets Seniorforbund (FSF).

Avdelingen har idag 110 medlemmer (10.03.2021) med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale opreasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt Forsvarets posisjon i samfunnet. Likeledes kan deres ektefeller og samboere være medlemmer.

Formålet for avdelingen er å ivareta og fremme medlemmenes økonomiske, sosiale og velferdsmessige interesser med henblikk på pensjonisttilværelsen. Vi vil også medvirke til å styrke Forsvarets stilling i samfunnet.

En viktig del av avdelingens virksomhet er å tilrettelegge medlemsaktiviteter hvor sosial omgang, vennskap og omsorg for hverandre prioriteres.
Vi holder våre ukentlige medlemsmøter og festlige arrangementer som julebord, handletur til Sverige og fergetur.
FSF-Lillehammer har tatt mål av seg til å bli så attraktiv at flere seniorer ønsker å bli medlemmer. Våre aktiviteter legger opp til å ha det moro og sosialt godt sammen.

Spørsmål kan rettes til Einar på tlf 926 13 304 eller på epost: lillehammer@fsforb.no

forsidebilde.jpg