Fra årsmøtet i Forsvarets seniorforbund avd Øst-Finnmark 2019

Årsmøtet i Forsvarets seniorforbund avd Øst-Finnmark ble avholdt 13. mars på Vadsø Frivilligsentral.

Årsmøtet behandlet vanlige årsmøtesaker, og Sigfred Kalvik fortsetter som leder.
Forøvrig ble det gjenvalg på de styremedlemmene som sto på valg. Det ble også gjenvalg på varamedlemmer og valgkomite.

Etter den formelle avslutningen av årsmøtet holdt prosjektleder Runar Jacobsen Unhjem fra helsevesenet i Vadsø foredrag om "Aldring, helse og kondisjon".
Aktivitet er viktig, men de færreste vet hvor viktig aktivitet er for helsa, ble det uttalt.

Middag ble servert med nydelig "kortreist mat" fra Påls Matopplevelser; Viltgryte med potetstappe og tilbehør.

Det hele ble avsluttet med hyggelig sosialt samvær. Thea Bye hadde med sanghefte, og Steinar Nilsen, som var invitert til middag, hadde med seg gitaren til klingende tonefølge.
Det var også lotteri med fruktkurv og annet "smågodt" som gevinster.

DSC_0195.JPG