POPULÆR GRILLKVELD OG SOMMERAVSLUTNING

For andre år på rad fikk vi en vellykket grillkveld i bakhagen hos Knut torsdag 8. juni. Med 32 deltakere i godt og varmt sommervær lå forholdene til rette på beste måte. Styret var vertskap og hadde organisert bakhagen til Knut som framsto innbydende og trivelig. Grillingen ble i år som i fjor ivaretatt av verten selv assistert av Erik.  Etter en velkomstdrink kunne forsamlingen etter hvert forsyne seg av grillmesterens velsmakende meny. Den besto av spesialgrillede revben og pølser med potetsalat, mangosalsa og saus samt hvitløksbaguetter. Etterpå var det kaffe og is. Folket trivdes i godværet og det ble sent før det tradisjonelle vinlotteriet kunne avvikles. Den gode stemningen kom også tydelig fram i form av et meget vellykket loddsalg. En fin opplevelse å ta med seg videre i sommerperioden. Grillkvelden var også siste medlemsmøte før sommerpausen. Neste møte er planlagt til 14. september.

DSC_0654.JPG
DSC_0655.JPG