Medlemsmøte 13. april - etterlattepensjon og fremtidsfullmakt

Medlemsmøte 13. april kl. 1830.

ETTERLATTEPENSJON OG FRAMTIDSFULLMAKT

Uvanlig mange hadde møtt opp på foreningens medlemsmøte 13. april for å høre nestleder FSF, Per Anders Volden foredra om etterlattepensjon og framtidsfullmakt. Etter foredraget ble det en lang runde med spørsmål og svar som tydelig indikerte at temaet er aktuelt for våre medlemmer. Her var det spørsmål om detaljerte forhold knyttet til egen situasjon, mens andre hadde behov for mer generell informasjon for å komme i gang med egen planlegging. Noen benyttet også muligheten til en til en samtaler med PAVO under kaffepausen.

Som en ekstra hjelp demonstrerte Knut og PAVO hvordan du finner fram til aktuelle dokumenter knyttet til foredragstemaet på forbundets nettsider.

En hyggelig bursdagshilsen fikk vi da en av våre medlemmer, Kjell Ahlsrød ble overrakt foreningens blomsterhilsen i forbindelse med at han feiret sin 80 års dag i påskehelgen.

Vinlotteriet med Stig som ivrig loddselger bød som vanlig på hyggelige overraskelser og morsomme kommentarer. Styrets medlemmer tok seg av oppgavene som vertskap for kvelden.

2023-04-13 Medlemsmøte 1.jpg
2023-04-13 Medlemsmøte 3.jpg