VELLYKKET JULEBORD

Årets juleavslutning med tradisjonelt julebord samlet 29 feststemte medlemmer tirsdag 11. desember. Denne gangen var julebordet organisert av en festkomite som med stor innsats hadde laget et arrangement som tydelig falt i smak, - ikke minst maten selvfølgelig. Svineribbe, pølser og medisterkaker med behørig tilbehør etterfulgt av en nydelig dessert, riskrem med saus. Deltakerne ble møtt med en velkomstdrink og et nydelig dekket bord. Vi hadde denne gangen satset på catering levert fra Haldens klub hvor maten ble presentert på en buffet hvor deltakerne kunne forsyne seg etter eget behov og toastmasterens anvisninger. Han sørget også for at det ble satt av tid til å synge kjente sanger og kanskje også fortelle både nye og kanskje ikke hel nye historier. Etterpå var det loddtrekning og kaffe avec.

Mange uttrykte stor tilfredshet med et meget vellykket arrangement og gav stor ros til festkomiteen. Kanskje en ide til gjentakelse?

image000000 (2).jpg
image000000 (4).jpg