FØRSTE MEDLEMSMØTE ETTER EN LANG CORONAPAUSE

Hele 19 frammøtte deltok torsdag 16. september under foreningens første medlemsmøte i 2021. Møtet ble holdt i kommandantboligen på Fredriksten festning. På programmet hadde vi besøk av forbundslederen Jan Erik Thoresen som i sitt foredrag orienterte om aktuelle saker herunder trygdeoppgjøret, statsbudsjettet og medlemsutviklingen. Det ble også god tid til spørsmål og kommentarer noe flere i forsamlingen visste å benytte.

Forbundslederen benyttet samtidig anledningen til å overrekke Forsvarets seniorforbunds Hederstegn i sølv til Ove Aardal for hans mangeårige virke som medlem av forbundsstyret og som tillitsvalgt og leder i lokalforeningen her hos oss. Med tildelingen fulgte også medalje både i full størrelse og miniatyr som et tillatt båret på uniform.

Møtedeltakerne satte tydelig pris på igjen å kunne møtes og fikk som vanlig enkel servering før det hele ble avsluttet med trekning av gevinster i vinlotteriet.

2921-09-16 utdeling av hederstegn.jpg