Årsmøte FSFHLD torsdag 13. februar - oppsummering

ÅRSMØTE 2020

FSF avd Halden/Sarpsborg avviklet sitt årsmøte torsdag 13. februar. Bra oppmøte og god stemning. Årsberetningen forteller om god aktivitet, fem styremøter og hele 10 medlemsmøter med foredrag samt sommertur og julebord. Oppdaterte vedtekter og økning av kontingenten ble vedtatt uten videre merknader. Valgkomiteens forslag ble også vedtatt. Ved avslutningen av møtet ble avtroppende styremedlem Anne Grete takket med blomster. Bjørg som ikke kunne være til stede fikk blomster dagen etter.

Det ble også denne gang funnet tid til et temaforedrag. Miljørådgiver Martine Ringdal orienterte om arbeidet med Halden kommunes Klimaplan sekundert av Leder Miljø og Landbruk Harald Nøding Østvik: «Sammen kan vi redusere klimagassutslipp». En interessant og tankevekkende orientering som avfødte mange spørsmål og kommentarer.

Tradisjonen tro fikk årsmøtedeltakerne servert pizza av kveldens vertskap Lillegull og Ove mens Erling besørget vinlotteriet.

IMG_1707.JPG
IMG_0350.JPG