Forbundskontoret ønsker alle våre medlemmer en riktig god sommer

Forbundskontoret tar sommerferie fra 26. juni til 10. august 2020. Du kan likevel få kontakt/svar på dine e-mailhenvendelser.

Våren 2020 vil bli husket for Covid-19 virus og lite aktivitet pga smittevernhensyn. Dette har ført til få sammenkomster ute ved våre avdelinger, noe vi håper vil bedre seg i løpet av høsten.

Myndighetene har valgt å åpne opp på noen områder i løpet av juni måned, men vi vet fortsatt ikke hva høsten vil bringe.

FSF planlegger med å gjennomføre Lederkonferansen på Linne Hotel i perioden 21.-22. september. Konferansen er for forbundsstyrets medlemmer og varamedlemmer, samt lederne i våre avdelinger i hele landet. Valgkomiteen vil også bli invitert. Forbundsstyremøte nr 3/2020 vil bli holdt i forkant av Lederkonferansen.

Ta godt vare på hverandre i sommer. Nyt Norge - med alt vårt vakre land har å by på, så høres/sees vi i august, etter sommerferien 😊

Hjemmefrontmuseet3.jpg