Om avdelingen

Velkommen til FSF-Øst Finnmark

Onsdag 18. oktober 1983 ble det avholdt møte på befalsmessa GSV med det formål å starte Forsvarets pensjonistforening i Øst-Finnmark.
Initiativtakere var Johannes Nilsen i samarbeid med Gunnar Berg og Thorleif Paulsen.
Tirsdag 8. november 1983 ble det avholdt stiftelsesmøte, og det første styret ble valgt på dette møtet.

Det første styret ble valgt med Johannes Nilsen som formann. Øvrige styremedlemmer var Alfred Brekkan, Gunnar Berg, thorleif Paulsen og Olaug Stenberg.

Navneendring til Forsvarets seniorforbund med underlagte avdelinger ble gjennomført i 2011.
Avdeling Øst-Finnmark har 55 medlemmer per januar 2016, og vi ønsker selvsagt flere. Da er man med på å støtte det arbeidet seniorforbundet som interesseorganisasjon gjør.

Grønt blad.jpg