• Medlemsfordeler FSFØR oppdatert desember 2023

• Om avdelingen

Avdelingen har idag ca. 300 medlemmer med bakgrunn fra Forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og personer som på en positiv måte støtter opp rundt forsvarets posisjon i samfunnet.

• Historikk

Avdelingen ble stiftet på Trandum 19. februar 1982 under navnet Trandum Pensjonistforening, og er blant de eldste foreninger tilsluttet Forsvarets seniorforbund (FSF).

• Naboavdelinger

Avdeling Øvre Romerike inngår i Forsvarets seniorforbund region 5 (Akershus og Buskerud). Vi samarbeider på flere plan med 6 andre avdelinger i regionen.

• FSFs regioninndeling

FSFs avdelinger er geografisk knyttet til 8 regioner. Regionene er sammenstilt av et eller flere fylker.

• Lenker

På denne siden vil du finne lenker til organisasjoner, foreninger og offentlige etater som vi tror kan være nyttig.

• Nyhetsbrev

• Medlemsfordeler - Sentralt og lokalt forhandlet

Her finner du både de sentralt framforhandlede og våre lokalt framforhandlede rabattavtaler, samt et dokument beregnet på utskrift i A5 som hefte.

• Kommunenes eldreråd

Alle kommunene og fylkeskommunene er i henhold til kommuneloven fra 2019 pliktig å ha et eldreråd. Medlemmene av eldrerådet regnes som folkevalgte, på linje med andre som sitter i folkevalgte organer.

• For de sangglade

Trenger du en sangtekst til et hyggelig lag?

Hvorfor ikke sjekke ut vårt sanghefte med med noe for en hver smak!