FSF - Kjeller

Pensjonistforeningen på Kjeller ble stiftet 6. juni 1980 som en interesseorganisasjon for Forsvarets Pensjonister i Kjellerområdet og het den gang LFKs Pensjonistforening.  I 2005 ble navnet forandret til Forsvarets pensjonistforening Kjeller og ble knyttet sentralt opp til Forsvarets Pensjonistforbund.  Etter Landsmøtet i Forsvarets Pensjonistforbund 9. juni 2011, ble det vedtatt navneendring.  Det nye navnet er Forsvarets Seniorforbund Avdeling Kjeller (FSFKJL) og er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund sentralt.

Nytt fra oss

• Referat fra dagstur til Drammen 25. april

10. februar 2018

47 forventningsfulle Seniorer fra FSF Kjeller, startet vårturen til Drammen med Finn Carlsen Turistbusser A/S i snøvær. Vi hadde med guid, Nils på turen, som allerede i Asker startet info om Drammen og omegn, vi fikk orientering om hva vi hadde i vente og ved Liertoppen tok vi av E 18 og kjørte «gammel-veien» til Lierkroa hvor første stopp var, og der fikk vi servert en nydelig omelett og kaffe.

• Julemøte 2017

07. februar 2018

Tirsdag 5/12-17 var spisesalen pyntet og klar til å ta i mot nesten 130 medlemmer til årets siste medlemsmøte, som ble et Julemøte.

• Juletur til Sverige

12. desember 2017
  • Dagstur til Gjøvik 29. August 2017

11. september 2017

25 forventningsfulle Seniorer fra FSF Kjeller, startet høstturen til Gjøvik med Toten Turistbusser/Feriespesialisten.

Arne K Karlsen
Frydenlundsgt 7A,
2010 Strømmen

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

• Om avdelingen

Velkommen til FSF-Kjeller

Pensjonistforeningen på Kjeller ble stiftet 3. juni 1980 som en interesseorganisasjon for Forsvarets Pensjonister i Kjellerområdet og het den gang LFKs Pensjonistforening.  I 2005 ble navnet forandret til Forsvarets pensjonistforening Kjeller og ble knyttet sentralt opp til Forsvarets Pensjonistforbund.  Etter Landsmøtet i Forsvarets Pensjonistforbund 9. juni 2011, ble det vedtatt navneendring.  Det nye navnet er Forsvarets Seniorforbund Avdeling Kjeller (FSFKJL) og er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund sentralt.