FSF - Kjeller

Pensjonistforeningen på Kjeller ble stiftet 6. juni 1980 som en interesseorganisasjon for Forsvarets Pensjonister i Kjellerområdet og het den gang LFKs Pensjonistforening.  I 2005 ble navnet forandret til Forsvarets pensjonistforening Kjeller og ble knyttet sentralt opp til Forsvarets Pensjonistforbund.  Etter Landsmøtet i Forsvarets Pensjonistforbund 9. juni 2011, ble det vedtatt navneendring.  Det nye navnet er Forsvarets Seniorforbund Avdeling Kjeller (FSFKJL) og er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund sentralt.

Nytt fra oss

• Bilder fra vårfesten 2017

16. mai 2017

9. mai ble den etterhvert så tradisjonelle Vårfesten til FSF avd Kjeller arrangert.

• Turen til Olden er avlyst

14. mai 2017

Turen ble avlyst da det var for få som meldte seg på.

• Dagstur til Drammen

02. mars 2017

Turkomiteen sammen med Finn Carlsen Turistbusser A/S har den glede å invitere dere med på dagstur den 25. april d.å. til elvebyen Drammen.

Bussen starter fra Skedsmokorset. Tid og henteliste blir sendt ut etter påmelding.

• Tur til Kroatia

27. januar 2017

Kroatia med opphold i Dubrovnik 8. – 15. juni 2017. Se programmet, det er en liten endring i avgangstiden. Turen er forøvrig fullbooket.

Arne K Karlsen
Frydenlundsgt 7A,
2010 Strømmen

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen

Velkommen til FSF-Kjeller