• FSF Rygge inviterer tur til Italia 21 - 27 mai 2019

07. desember 2018

Det å besøke Napolibukten er en perfekt blanding av opplevelser. Her får vi oppleve noe av det beste Italia har å by på. Bli med til jetsetterøya Capri, de utrolige landsbyene som klamrer seg fast til Amalfikysten, antikke Pompei og Sorrentokysten. Dette er kyststrekningen som inneholder det meste. Napoli har oppfostret det ekstreme - fra det beste (fødested til pizza og Sophia Loren) og til det verste; hjemmet til Camorra - Napolis tidligere mafiafamilie.

Påmelding innen 20 jan.2019 til Leder FSF Rygge, Nils Tangeland; mobil 971 36 284 eller mail tangela@online.no,
  • Kaffetreff på Marinemuseet

19. september 2018

Kaffetreff på Marinemuseet hver 14.dag kl.11:00 - 13:00