FSF - Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF-Horten

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Sommer

09. mai 2019
  • Tilbud på Peer Gynt på Karpedammen Akershus festning 16. juni kl. 1500

08. april 2019

Spesialtilbud til FSFs medlemmer på teaterkonserten Peer Gynt på Karpedammen scene søndag 16. juni 2019 kl. 15.00. Dette er en mektig forestilling hvor både scenen, dammen og området rundt er med i spillet. Publikum sitter og ser godt i en flott tribune. Billetter bestilles via lenken som står nederst i vedlegget/tilbudet. Den er kun tilgjengelig for FSFs medlemmer. Vær velkomne!

• Montenegro (24 sep. - 1. okt. 2019)

05. februar 2019

Frist for påmelding innen 15. mai 2019

Alle gode ting kommer i små pakker, og Montenegro er ikke noe unntak. Landet er ikke stort i areal, men det er fyllt med vakker natur, majestetiske fjell, vakre innsjøer og fantastiske strender. Landet har helt siden slutten av romertiden for 1600 år siden ligget på grensen mellom øst og vest. Vi finner ortodokse kirker, moskeer med sine gjenkjennelige minareter og vakre fort som ble bygget av de som kjempet over disse landområdene. Bli med og opplev denne perlen av et land.

Kåre Birger Grebstad
Jensebråten 11
3189 Horten

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund avdeling Horten, (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som får utbetalt pensjon på bakgrunn av tjeneste i Forsvaret, deres ektefelle eller samboer, etterlatte ektefelle eller samboer og ansatte i Forsvaret som har 5 år eller mindre igjen til aldersgrensen. I tillegg til medlemmer som oppfyller nevnte krav kan det tas opp medlemmer i foreningen personer som har hatt en spesiell tilknytning til forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere.

Aktivitetskalender