FSF - Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF-Horten

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• FSF Rygge inviterer tur til Italia 21 - 27 mai 2019

07. desember 2018

Det å besøke Napolibukten er en perfekt blanding av opplevelser. Her får vi oppleve noe av det beste Italia har å by på. Bli med til jetsetterøya Capri, de utrolige landsbyene som klamrer seg fast til Amalfikysten, antikke Pompei og Sorrentokysten. Dette er kyststrekningen som inneholder det meste. Napoli har oppfostret det ekstreme - fra det beste (fødested til pizza og Sophia Loren) og til det verste; hjemmet til Camorra - Napolis tidligere mafiafamilie.

Påmelding innen 20 jan.2019 til Leder FSF Rygge, Nils Tangeland; mobil 971 36 284 eller mail tangela@online.no,
  • Kaffetreff på Marinemuseet

19. september 2018

Kaffetreff på Marinemuseet hver 14.dag kl.11:00 - 13:00

• Reisebrev fra Costa Brava

17. september 2018

Grytidlig mandag 3. september møtte 35 spreke, ungdommelige seniorer opp i C Andersens gate i Horten, for å delta på tur til Costa Brava i Spania. Turen var arrangert av Dag Aasbø Travel og reiseleder var Nina Berg. Første etappe gikk med buss til Gardermoen hvor vi embarkerte en Norwegian-maskin med kurs for Barcelona

Magne Astor Jenssen
Parkveien 9
3186 Horten

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund avdeling Horten, (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som får utbetalt pensjon på bakgrunn av tjeneste i Forsvaret, deres ektefelle eller samboer, etterlatte ektefelle eller samboer og ansatte i Forsvaret som har 5 år eller mindre igjen til aldersgrensen. I tillegg til medlemmer som oppfyller nevnte krav kan det tas opp medlemmer i foreningen personer som har hatt en spesiell tilknytning til forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere.

Aktivitetskalender