FSF - Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF-Horten

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Julebord 2018

11. oktober 2018

Mandag 3 desember kl. 19:00

• Kaffetreff på Marinemuseet

19. september 2018

Kaffetreff på Marinemuseet hver 14.dag kl.11:00 - 13:00
    - neste treff 17 okt.

• Reisebrev fra Costa Brava

17. september 2018

Grytidlig mandag 3. september møtte 35 spreke, ungdommelige seniorer opp i C Andersens gate i Horten, for å delta på tur til Costa Brava i Spania. Turen var arrangert av Dag Aasbø Travel og reiseleder var Nina Berg. Første etappe gikk med buss til Gardermoen hvor vi embarkerte en Norwegian-maskin med kurs for Barcelona

Magne Astor Jenssen
Parkveien 9
3186 Horten

Bli medlem i avdelingen

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund avdeling Horten, (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som får utbetalt pensjon på bakgrunn av tjeneste i Forsvaret, deres ektefelle eller samboer, etterlatte ektefelle eller samboer og ansatte i Forsvaret som har 5 år eller mindre igjen til aldersgrensen. I tillegg til medlemmer som oppfyller nevnte krav kan det tas opp medlemmer i foreningen personer som har hatt en spesiell tilknytning til forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere.