FSF - Horten

Norske Løve.jpg

Velkommen til FSF-Horten

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak

Nytt fra oss

• Tilbud på Peer Gynt på Karpedammen Akershus festning 16. juni kl. 1500

08. april 2019

Spesialtilbud til FSFs medlemmer på teaterkonserten Peer Gynt på Karpedammen scene søndag 16. juni 2019 kl. 15.00. Dette er en mektig forestilling hvor både scenen, dammen og området rundt er med i spillet. Publikum sitter og ser godt i en flott tribune. Billetter bestilles via lenken som står nederst i vedlegget/tilbudet. Den er kun tilgjengelig for FSFs medlemmer. Vær velkomne!

• Nytt styre i FSF Horten

06. februar 2019

Under årsmøtet 4 mars 2019 ble valgt nytt styre i avdelingen .
    Ny leder FSF Horten er nå Kåre Birger Grebstad.

se hele styret under fanekortet "Verv"

• Kaffetreff på Marinemuseet

17. januar 2019

Neste møte onsdag 10.april 2019 kl. 11:00

• Kielcruise (8 - 10 april 2019)

05. februar 2019

Frist for påmelding innen 15. februar  2019

Bli med på cruise til Kiel med Color Lines flotte skip. Nyt god mat i en av de 7 restaurantene, ta noe godt å drikke i en av de 5 barene ombord, opplev fantastisk show i showloungen, hva med levende musikk mens man nyter panoramautsikt fra Observation lounge, eller hva med å unne seg litt ekstra luksus ved å besøke det flotte SPA anlegget ombord ?

Kåre Birger Grebstad
Jensebråten 11
3189 Horten

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.

• Om avdelingen

Velkommen til Forsvarets seniorforbund avdeling Horten

Forsvarets seniorforbund avdeling Horten, (tidligere Forsvarets Pensjonistforening avd Horten) ble stiftet 14 september 1984, og organiserer personer som får utbetalt pensjon på bakgrunn av tjeneste i Forsvaret, deres ektefelle eller samboer, etterlatte ektefelle eller samboer og ansatte i Forsvaret som har 5 år eller mindre igjen til aldersgrensen. I tillegg til medlemmer som oppfyller nevnte krav kan det tas opp medlemmer i foreningen personer som har hatt en spesiell tilknytning til forsvaret, HV-befal, veteraner fra internasjonale operasjoner og deres ektefeller/samboere.