FSF - Værnes

Headingbilde_vaernes.jpg

Velkommen til FSF-Værnes

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak.

Nytt fra oss

• Gamle bilder fra vår avdelings aktivitet.

26. februar 2019

På et godt besøkt medlemsmøte 26 februar viste Ole Håve fram gamle bilder fra våre turer og arrangement og fortalte om bildene. Dette brakte fram gode minner blant våre medlemmer. Kjell Kjøsnes spilte trekkspillmusikk før møtet startet. Leif Bjelvåg takket for blomsterhilsen fra årsmøtet som han fikk for sine mangeårige innsats i komiteen for runde dager. Nyvalgt nestleder Bjørn Ivar Halstadtrø presenterte seg for avdelingen. Han har 42 år i tjeneste i Forsvaret. Arne Thingstad ga et tilbakeblikk fra sitt nylige besøk i Seefeld på VM i ski på langrennsstadionen.

• Årsmøtet 12 februar

13. februar 2019

47 medlemmer deltok på vårt årsmøte på Huset 12 februar. Valget ga som resultat små endringer i styret. Ole Myrbekk ble gjenvalgt som leder for 1 år. Bjørn Ivar Halstadtrø ble ny nestleder for 2 år. Arne Thingstad og Brit Kolmannskog  fortsetter som henholdsvis sekretær og styremedlem for 1 år. Arne Magnar Hammerhaug ble gjenvalgt som kasserer for 2 år. Arvid Tangen fortsetter som varamedlem for 1 år og Inger Johanne Hammerhaug ble gjenvalgt for 2 år som varamedlem. Etter årsmøtet var det tid for sosialt samvær med servering av pizza og brus. Bildet viser leder Ole Myrbekk som deler ut blomsterhilsen til avtroppende valgkomiteleder Petter Grønnås og avtroppende nestleder Steinar Overrein. I tillegg ble blomsterhilsen levert hjem til Leif Bjelvåg og Ragnhild Holte som ble takket av som henholdsvis leder i komiteen for runde dager og som revisor.

• Gladmelding. Det lønner seg å bli medlem i Forsvarets seniorforbund.

17. januar 2019

Vi har mottatt en gladmelding. Ingrid Nøstvik ble trukket ut som vinner av et gavekort på 3000 kr i f m den sentrale vervekampanjen før jul. Gratulerer.

• Julehilsen

15. desember 2018

Med et bildemotiv tatt en desemberettermiddag fra østre del av Kirkevegen ønsker styret alle våre medlemmer og deres familier god jul og et godt nyttår.

Ole Myrbekk
Værnesgt 15