EN SOMMER ER OVER

Høstbrev fra lederen

KJÆRE MEDLEM

Da har vi lagt en fin sommer bak oss og gjennomført en vellykket tur så nå er vi klare for høstens program. Våre månedlige møter i Hornemansgården vil fortsatt være lagt til den andre torsdagen hver mnd. med start kl. 1100.

Antall medlemmer ligger fortsatt på ca 200, noen faller fra og noen nye kommer til. Jeg vil rette en sterk henstilling til dere alle om å bidra til å rekruttere nye medlemmer.  Dere kjenner sikkert noen trivelige mennesker der omgås. Snakk med dem og overtal de til å komme på våre møter,  vi har rom for alle og vedtektene våre tilsier at alle med interesse for Forsvaret kan bli medlem.

Nyrekruttering er og vil være et prioritert  område for oss både sentralt og i avdelingene.

Merk deg datoene i aktivitetskalenderen og kom på møtene våre i Hornemansgården og treff igjen gamle kjente. Ta med deg venner og bekjente og potensielle nye medlemmer.

Hovedformålet med møtene våre er å ha det trivelig sammen, kose oss med en enkel servering, mimre og ha det artig samt lytte til interessante foredrag og gode foredragsholdere.

Er det noe dere lurer på så slå på tråden tlf 90112468

Politiets Seniorforening i Trondheim har tatt kontakt med oss og invitert alle våre medlemmer til et av sine møter. På dette møtet vil det bli holdt et foredrag om Alzheimer/Senilitet, et meget viktig og aktuelt tema som berører så og si alle familier direkte eller indirekte.

Foredraget finner sted på POLITIHUSET onsdag 17 oktober kl. 1900.

Foredragsholdet er den kjente og meget dyktige psykologen Per Cr Haugen

Foredraget er gratis for våre medlemmer. Det vil være  bespisning(kaffe/kaker) som koster kr 100 pr person.

Vi henstiller til våre medlemmer å gripe denne sjansen til å få kunnskaper om dette viktige tema som kommer til å berøre de aller fleste av oss før eller siden.

Påmelding vil bli tatt opp på våre medlemsmøter eller du kan melde deg på til vår sekretær Inger-Marie Næss.

Vennlig hilsen fra Gudmund Beitland

autumn-leaves-background-zoom-1 2.jpg