Medlemsturen til Østersund 2018

Alle vel hjem etter en hyggelig tur hos søta bror, 29.-31. aug.

Årets medlemstur ble en høsttur til Østersund. Turen gikk fra Brekstad via ferge Rørvik-Flakk. Videre opp Stjørdal med lunch på Storlien. En liten handlestopp i Åre, før vi fortsatte til Østersund. Overnatting 2 netter på "Hotell Zäta" med god frokost og to middager på restaurang "Two rum" ca 100 m fra hotellet. Torsdag 30. aug. hadde vi omvisning på Jämtlands Flygmuseum, på Optanda flygfelt, For spesielt intersserte er internettadressen, teknikland.se Her fikk vi se alle de klassiske flyene som har vært i det svenske flyvåpnet, på F-4'an på Frösön. En stor opplevelse vert å se. Sesongen var avsluttet. men vi ble tatt i mot med åpne armer selv om vi bommet på datoen.

Hjemturen gikk via Åre, med handling på div. steder før turen fortsatte via Sandvika og Værdal med middag på Stiklestad.

33 fornøyde turdeltakere returnerte tilbake til Brekstad på ettermiddagen 31. aug.

Vi har allerede fått innspill om neste års tur, så følg med.

Vi lar bildene under tale for seg. For å se bildene større, høyreklikk på det bildet du ønsker å se, og "Åpne bildet i ny fane" Bildet legger seg på øverste linje på skjermen.

IMG_0589.JPG