Årsmøtet 2017

Årsmøtet ble gjennomført 16. februar 2017 i våre lokaler i Befalsmessa, Bodin Leir. Til stede var 65 medlemmer, noe som er langt flere enn det som er normalt ved årsmøter.

Midlertidig leder Jarl Christensen ledet møtet på en meget god måte. Han ledet oss gjennom hele sakslista, og medlemmene kunne følge med både på egne papirkopier som var gjort tilgjengelige og ved å se på storskjermen hvor alle dokumentene ble vist.

Dokumenter fra årsmøtet vil bli tilgjengelig senere. Under redegjørelsen av Årsrapporten fremhevet Jarl det meget gode samarbeidet vår avdeling har hatt med 132 Luftving, Bodø hovedflystasjon som verstavdeling. Dette samarbeidet har i sterk grad bidratt til at avd Bodø er meget populær spesielt på den sosiale delen, noe også den økende medlemsmassen kan være et bevis på. På kaffetreffene hver onsdag var det i 2016 gjennomsnittlig 60 medlemmer som møtte opp, og antallet ser bare ut til å øke og øke. Også økonomisk ligger vi relativt godt an slik at vi kan møte fremtidige utfordringer.

På slutten av den formelle delen av møtet var det valg, og her ble Steinar Pedersen (se bildet) valgt som ny leder frem til årsmøtet 2018. Samtidig gjeninntok Jarl sitt opprinnelige verv som nestleder.

Etter at den formelle delen av årsmøtet var over, ble det servert nydelige karbonadesmørbrød samt kaker og kaffe. Deretter fulgte det sedvanlige salget av årer med trekning av 9 flasker med noe godt. Møtet ble avslutte kl 2030, og alle 65 fremmøtte var godt fornøyd med gjennomføringen.

Avtroppende leder (og nå nestleder) Jarl Christensen har ledet avdelingen på en utmerket måte, og han og hans frue kan nå dra på en velfortjent ferie til Spania, vel vitende om at avdelingen lever videre i beste velgående!.

Tekst og bilder: Per Hetty

P1020914.JPG