FSF - Værnes

Headingbilde_vaernes.jpg

Velkommen til FSF-Værnes

Vi er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Hos oss vil du møte mange tidligere kollegaer og forsvarsinteresserte hvor du også vil kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommune og fylke for din sak.

Nytt fra oss

• Bilder fra bussturen til Innset og Oppdal.

02. juni 2017

Her er noen bilder fra vår busstur 30 mai. 29 medlemmer deltok på turen til Innset og Oppdal. Underveis fikk vi av lokale krefter orientering om Rennebu og Rennebumartnaden, Innset kirke, Kroken bakeri, Oppdal kommune og Bjerkeløkkja konferansesenter. I kirka bidro Arne Nyland med flott solosang. Velsmakende lunch ble inntatt på Kroken bakeri, hvor det etterpå ble stor omsetning på bakevarer. Der ble det også arrangert en morsom støvlekastkonkurranse. Så gikk turen til Oppdal hvor det i tillegg til interessant foredrag om kommunen ble satt av tid til shopping. Siste stopp var Bjerkeløkkja hvor vi både fikk flott sang og god middag. Der ble det også gitt en omvisning rundt om på senteret. På bussturen hjem var det en spørsmålsrunde om dagens tur. Styret takker turkomiteen, Ambjørg Myrbekk og John Auran, samt Busstur1 for til en flott tur.

• Siste medlemsmøtet før sommeren

18. mai 2017

Avdelingen avholdt siste medlemsmøtet før sommeren den 16 mai med bingo og allsang med flott pianoakkomement av Karin Håve. 40 medlemmer deltok. Nå gjenstår bussturen til Innset og Oppdal 30 mai. Vel møtt til de påmeldte på turen. Oppstart til høsten er fastlagt til 5 september. Nærmere informasjon vil bli sendt ut på medlemsnytt.

• SISTE SJANSE FOR PÅMELDING PÅ SOMMERTUR TIL INNSET/OPPDAL 30. MAI

24. april 2017
  • Påskehilsen

06. april 2017

Riktig god påske til alle medlemmer.

Ole Myrbekk
Værnesgt 15
7503 Stjørdal

Bli medlem i avdelingen

Aktivitetskalender

Ingen lokale aktiviteter registrert.