Leder FSF

Sommeren går mot hell, men vi kan fortsatt få noen fine dager utover høsten. Det ser jeg frem til, for intet kan måle seg med en fin tur i høstfjellet.

Jeg ser og hører at avdelingene er kommet godt i gang med aktiviteter etter sommeren, og det er bra. Jeg ber om, som jeg har mast om mange ganger tidligere, at dere har en spesiell fokus på rekruttering også denne høsten. Rekruttering er uhyre viktig for avdelingen, men også for forbundet. Sentralt støtter vi med materiell til stands, både brosjyrer, informasjonshefter og plakater/roll-ups. Sentralt er vi kommet godt i gang etter ferien. Vi orienterer i avdelinger og ved Forsvarets enheter. Planlegging av Landsstyremøte 3/18 og 4/18 er godt i gang. Likeledes har vi startet arbeidet frem mot Landsmøtet i 2019. Den internasjonale Eldredagen arrangeres over hele verden den 1. oktober. Jeg mener det er viktig at vi som forbundet er til stede på lokale arrangementer denne dagen, med en egen stand. Her kan vi vise oss frem og slå av en prat med forbipasserende og kanskje tilby en kopp kaffer og/eller duppeditter. Mye skal ordnes før en slik dag, start derfor planleggingen nå.

Jeg ønsker dere alle en riktig fin høst.

Høst.jpeg