Velkommen til FSF-Kongsberg.

Heistadmoen.jpg

FSF-Kongsberg er en avdeling i Forsvarets seniorforbund. Våre medlemmer kommer i hovedsak fra kommunene i Kongsberg regionen. Som medlem hos oss vil du kunne møte tidligere kollegaer, forsvarsinteresserte og kunne knytte nye bekjentskaper. Vi har aktiviteter av forskjellige slag og deltar aktivt mot kommunene for din sak.

Mer om oss

Nytt fra oss

• BLI MEDLEM I DAG

28. februar 2019

Alle som tegner seg som nytt medlem i Forsvarets seniorforbund (FSF) i perioden 1. mars til og med 30. juni 2019 deltar i trekningen av et gavekort på kr 3000,-.

• REISETILBUD 2019

04. april 2019

To-dagerstur til Oscarborg, Fredrikstad og Strømstad 25. og 26.juni.

Stein Øseth

Sverre Stordahlsvei 7
3613 Kongsberg

Bli medlem i avdelingen

• Om avdelingen

Forsvarets seniorforbund avdeling Kongsberg ( FSFKBG ) er en av 39 avdelinger i Forsvarets seniorforbund. Vi er en partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon, for og av pensjonister. FSFKBG har pr dato 72 medlemmer hovedsakelig med bakgrunn fra tjeneste i Forsvaret.

• Historikk

Forsvarets seniorforbund avdeling Kongsberg ( FSFKBG ) ble stiftet på Gamle badet i Kongsberg 15. januar 1985 under navnet Forsvarets pensjonistforening Kongsberg. På landsmøte i 2011 ble det vedtatt navneendring fra Forsvarets pensjonistforbund til Forsvarets seniorforbund. Vår forening fikk navnet Forsvarets seniorforbund avdeling Kongsberg med oppdaterte og godkjente vedtekter.

• Naboavdelinger

Avdeling Kongsberg inngår i FSF-Region 5. (Akershus og Buskerud). Vi samarbeider på flere plan med 6 andre avdelinger i Regionen.

• FSFs Regioninndeling

FSF Regioner er et geografisk begrenset område for en samling av avdelinger.

• Lenker

På denne siden vil du finne lenker til organisasjoner, foreninger og offentlige etater som vi tror kan være nyttig.

Aktivitetskalender