Nærmer pensjonstiden seg? Kjenner du dine rettigheter?

Det å avslutte sitt yrkesaktive liv medfører for alle store endringer både økonomisk og sosialt. Vi er en gruppe seniorer, kvinner og menn, hovedsakelig med bakgrunn fra tjeneste i Forsvaret, som har funnet sammen i en landsomfattende, partipolitisk uavhengig interesseorganisasjon kalt Forsvarets seniorforbund (FSF).

Vår målsetning er blant annet å styrke pensjonistenes stilling i samfunnet. Våre medlemmer er organisert  i 40 avdelinger spredd over hele landet, med et felles forbundskontor i Oslo. Forbundet har ekspert-kunnskap på pensjonsrettighetene, kjenner fallgruvene, og har drøftingsrett med regjeringen. Avdelingene forsøker gjennom medlemsmøter og andre aktiviteter å bidra positivt til å gjøre den nye tilværelsen bedre.

Høstens vervekampanje er i gang. Alle som tegner seg som medlem i FSF i perioden 1. september til og med 20. november 2016 deltar i trekningen av to flotte premier:

1) Et gavekort til en verdi av kr. 3000,- for en reise med Color Line tur/retur Oslo - Kiel for to personer.

2) Et gavekort til en verdi av kr. 3000,- for en reise med DFDS Seaways tur/retur Oslo - Kjøbenhavn, samt et døgns opphold    i København for to personer.

For full informasjon fra FSF - Se linkene nedenfor:

Her kan du melde deg inn:   http://forsvaretsseniorforbund.no/medlem/innmeldingsskjema

Pensjonister.jpg