Om oss

Forsvarets Seniorforbund avd Gardermoen ble stiftet 20 januar 1984. Gardermoen flystasjon er vår vertsavdeling og vi har kontor der. Vi har våre medlemsmøter i Befalsmessa på Gardermoen eller på Lykkebo, Jessheim

Leder: Jan Bye Iversen
Adresse: Nordbysvingen 1, 2069 Jessheim

E-post: gardermoen@fsforb.no / jbye@online.no

Hvem er vi

Forsvarets Seniorforbund avd Gardermoen (tidligere Forsvarets Pensjonistforening Gardermoen) er en forening som består av pensjonister fra forsvaret samt noen som er intrisert/eller har annen tilknytning til forsvaret. Foreningen har i dag ca 185 medlemmer. Vi har siden starten hatt Gardermoen Flystasjon som vertsavdeling og har det også pr dd. Foreningen er tilsluttet Forsvarets Seniorforbund (FSF).

Formål

Ivareta og fremme medlemmenes økonomiske, sosiale og velferdsmessige interesser, samt arbeide for å fremme forsvarets betydning  i samfunnet. Holde kontakt med aktuelle militære og sivile organisasjoner i området samt kommunale og statlige institusjoner.

Hvem kan bli medlem

Alle tidligere forsvarsansatte og deres ektefeller/ samboere kan bli medlemmer. Foreningen ønsker ellers alle som er intrrisert i forsvaret eller  av enn eller annen grunn ønsker å bli medlemmer hjertelig velkomne.

Medlemsmøter

Vi forsøker å holde medlemsmøtene klokken 1900 på siste torsdag i måneden. Dette klaffer ikke alltid, men vi prøver. Se "Kalender" for fremtidige datoer for aktiviteter.

uten navn.png
Herkules lavflyging.jpg